Net ir neblogai išoriškai atrodantis kėbulas gali slėpti nelengvai pašalinamas problemas. Šiame automobilyje po plovyklos ar stipresniuo lietaus po vairuotojo pusės priekiniu kilimu pasirodydavo šiek tiek vandens. Pradžioje buvo įtariamas stoglangio drenažas, nes vanduo lašėjo nuo priekinės lubų apdailos. Ir išties, išardžius stogo apdailą, rastas įskilęs drenažo vamzdelis, vietoje, kurioje susijungia su metaliniu stoglangio "loviu". Tačiau jį pakeitus problema galutinai neišnyko.
Pakėlus ir galiausiai nuėmus vidinę rato arkos ir ugniasienės garso izoliaciją rastos kelios prarūdijusios skylės. Iki sparno ir posparnio nuėmimo tai atrodė paprastai sutvarkoma. Apžiūrint paaiškėjo, kad priekinė rato arkos dalis buvo pakeista dėl praeityje buvusio apgadinimo per autoįvykį, tačiau darbai atlikti kruopščiai, detalės ne tiesintos, o pakeistos įskaitant ir smulkmenas - matyt remontas nebuvo pigus. Tačiau vėlesnis remontas, irgi atliktas dar prieš automobiliui atkeliaujant į Lietuvą buvo nekokybiškas - korozijos pažeidimai užlopyti virinant lopus ant neišpjautos kėbulo dalies. Rezultato neteko laukti ilgai - taip "suremontuotos" vietos puiki drėgmės kaupykla, lopo nematoma pusė neapsaugota, o ir nenuvalytos gamyklinės PVC dugno dangos degimo produktai yra agresyvūs (išsiskiria HCL).
Pagrindinė problema rato arkos dalis tarp rato ir salono, tačiau korozija apgadinusi ir visas posparnio tvirtinimo vietas, buferio kronšteino tvirtinimo vietą, slenksčio priekinę dalį ir, blogiausia, sunkiai prieinamą plokštumą po saugiklių dėže. Darbų pradžiai teko išpjauti pažeistas dalis, nors tai tik paprastas remontas, tačiau akivaizdu, kad įvirinti kelis lopus neužteks.
Tuo pačiu metu apžiūrint važiuoklę atrasta spyruoklė su įtrūkimu apatinėje vijoje, "pavargę" šakės sailentblokai ir rūdys ant detalių. Nagrinėjant kuo pakeisti spyruoklę, paaiškėjo, kad ji dar ir per silpna pagal automobilio modifikaciją ir komplektaciją. Beje jų parinkimas, ko gero, vertas atskiros temos.
Pirkinių sąraše rikiuojasi naujos tinkamos spyruoklės, priekinės šakės (ne būtinybė, tačiau paprasčiau nei iš išorės ir vidaus nuvalyti esamas) ir apsauginė stabdžių disko skarda, stabilizatorius. Pastarasis turi kelias įpjovas panašias į esančią ant spyruoklės, ima atrodyti, kad kažkas švaistėsi kampiniu šlifuokliu. Posparnis irgi sugadintas pjaustant ir lopant jo nenuėmus, todėl surastas kitas. Tuo pačiu nupirkti ir šoniniai variklio skyriaus skydeliai, kurių kažkodėl nebuvo, kaip ir apatinės variklio skyriaus apsaugos-triukšmo izoliacijos.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą