Apžiūrint variklio periferinę įrangą surasta dar viena problema - įtrūkęs vairo stiprintuvo siurblio tvirtinimo kronšteinas. Ši problema pasitaiko su siurbliais ant dyzelinių variklių ir ignoruojant gali baigtis tiesiog nulūžusiu visu siurbliu. Tam gali turėti įtakos susidėvėję diržo slopinimo amortizatoriai (ar jų įvorės), kurie ne tik skleidžia triukšmą, bet ir neslopina vibracijų. Šiame automobilyje po įsigijimo įtempimo mechanizmo amortizatorių pakeičiau nauju originaliu, tačiau jau per vėlu.
Paprasčiau ko gero būtų pakeisti siurblį kitu, bet pamėginsiu pakeisti
tik įskilusią detalę - turiu išardytą siurblį nuo w201. Jie yra
skirtingi priklausomai nuo modelio ir modifikacijos - skiriasi slėgis.
Daugumoje 124 jis 110bar. w201 siurblys buvo 85 bar.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą