2014 m. rugpjūčio 1 d., penktadienis

Smėliasrovės tobulinimas 1 dalis



 Naujas smėliasrovės antgalis iš volframo karbido. Skylės diametras 3mm. Didelėms darbų apimtims aišku netinkamas, bet kėbulo per pusdienį ir neketinu įveikti. Visai neblogai veikia su 4kw, 500l/min našumo kompresoriumi (naudojamas vienas, liaudyje žinomas kaip "Naujosios Vilnios").



Bet intensyviau naudojant jau smėliasrovės dėžė parodė savo silpnas vietas. Neina per protingą laiką įveikti net stabdžių suportų su storesniu rūdžių sluoksniu.  Bet ne dėl per silpno srauto - su nauju antgaliu jis išlieka pastovus ir pakankamas, o dėl  labai pablogėjančio matomumo. Kai prastai matosi tenka laukti arba smėlis lekia pro šalį, o tada kemšasi oro filtras ir dėl susidariusio slėgio dulkės ima skverbtis per durų gumas. Oro siurbimas iš dėžės apačios taip pat nepadeda - prie angos suneša ištisas kopas. Taip pat filtro korpusas pasirodė nepatogus dažnam valymui ir ne itin sandarus. Teks pagaminti antrą versiją, kuri, tikiuosi, nekels tokių problemų. Dabar svarbu: kuo didesnis filtras, galimybė patogiai jį išimti valymui ir sandarus korpusas.

Nupirktas "truputį didesnis" oro filtras už prieš tai naudotą lengvojo automobilio. Apie 400mm aukščio ir 300mm skersmens. Palyginimui kairėje Mercedes vairo stiprintuvo filtriukas.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą