2014 m. rugsėjo 8 d., pirmadienis

Įtrūkęs MB w124 vairo stiprintuvo kronšteinas (tęsinys)

Ėmiausi vairo stiprintuvo siurblio - tik jo trūksta, kad galėčiau uždėti diržą. Nupirkau riebokšlį pagal turimą w201 siurblio dalį, taip pat ir didelio skersmens O formos sandarinimo žiedų (o-rings), išardžiau siurblį. Bet  negerų įtarimų kilo nuimant fiksavimo žiedą - jis kitoks (iš spyruoklinės vielos). Na, o netrukus paaiškėjo, kad skirtumų dar daugiau ir pakeisti tik priekinės korpuso dalies įmanoma. Trečiojoje nuotraukoje matosi veleno skirtumai. Kairėje iš w201 buvusio 85bar slėgio siurblio, dešinėje w124 110bar siurblio. Teko surinkti atgal. Teks ieškoti kito arba vėl ardyti ir virinti tikintis, kad įkaitus nebus pažeista įvorė.

Mercedes w124 300D cracked power steering pump mounts repair and partial reseal.


Update #1
124.130 (300D) su 603 varikliu buvo siurbliai su šiais kodais:
124 460 02 80 arba 124 460 06 80, 124 460 17 80. Vėliau? jau su "210" kodo pradžia 210 466 03 01, 210 466 02 01. Atrodo, kad skiriasi vienos iš žarnų jungties diametras.

Update #2
Vėl išardytas, sėkmingai suvirinta įtrūkusi priekinė dalis, pakeistas veleno riebokšlis (19x30x7mm), sandarinimo žiedai. Surenkant reikia atkreipti dėmesį į rotoriaus plokšteles, esančias jo įpjovose - jų į išorinę pusę nukreipta brauna užapvalinta ir blizgesnė. Galiausiai tik surinkęs valydamas išorę pastebėjau, kad trūkęs ir korpusas.  Nenoriu dar kartą ardyti, reiks pagaminti naują plieninę tvirtinimo plokštelę, kuri laikytų siurblį iš galinės pusės visais keturiais varžtais (originali tik dviem).

Power steering pump reasembly after welding. Also changed shaft seal and few O-rings... and found another cracked place on pump body.

 
Update #3
Pagaminta plieninė galinė tvirtinimo plokštelė, prie kurios siurblį galima tvirtinti 4 varžtais. 

Custom made bigger steel bracket plate for power steering pump which mounts on 4 bolts instead 2.


Update #4
Galutinis rezultatas. Plokštelė padengta cinku, geltonai pasyvuota ir paruošta sumontuoti atgal. 3 foto siurblys jau vietoje.
Finished, zinc (yellow passivated) plated mounting plate. 3`rd photo power steering pump in place


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą