2014 m. rugsėjo 2 d., antradienis

Smėliasrovės tobulinimas 2 dalis

Pagaliau pabaigta raudonoji "sraigė" - oro filtro korpusas ir smėliadėžės viršuje primontuotas fanerinis flanšas prie kurio ji tvirtinsis. Filtro korpusą pagaminau iš cinkuotos skardos ir 18mm storio faneros. Viename galų išfrezavau angą apvaliam dangčiui, kuriame įmontuotas 125mm skersmens atvamzdis ortakiui. Laikinai jungiasi su nedideliu 2100l/min našumo ventiliatoriumi. Dangtis prispaudžia filtrą, o sujungimas tarp jo ir korpuso išfrezuotame griovelyje sandarinamas gumine tarpine. Kitos neardomos siūlės - poliuretaniniu hermetiku.
Ima atrodyti, kad reikėjo daryti ir cikloną dulkių atskyrimui, bet taip kompaktiškiau, o ir smėliuoti jau seniai reikia, tad kurį laiką teks apsieiti su šia versija. O gal pakeitus abrazyvą į kitokį to ir pakaks.








20150309 atnaujinimas. Patobulintas oro kompresoriaus valdymas. Išpjoviau gabalėlį vamzdžio einančio į oro resiverį, užsriegiau ir sumontavau 3/4 colio atbulinį vožtuvą bei privirinau veržlę vamzdeliui (panaudotas varinis automobilio stabdžių vamzdelis) einančiam iki slėgio sumažinimo vožtuvo. Dabar išsijungus kompresoriui jis išleidžia suslėgtą orą esantį vamzdyje iki atbulinio vožtuvo ir vėliau įsijungia be didelio pasipriešinimo. Taip pat į paleidiklių dėžę įmonatavau seną automobilinį manometrą. Ir palikau nelabai reikalingą (tą patį atlieka mygtukas ant slėgio relės) neautomatį valdymą, kuris dubliuotas mygtukais ant smėliasrovės kabinos, tad galiu išjungti būdamas prie jos.
Liko pakeisti nesandarų apsauginį vožtuvą, prijungti oro talpas (resiverius) ir dar diržams apsaugą pagaminti... Gal tada ateis laikas ir oro sausintuvui. Bet prieš tai smėliasrovės kabinai reikia geresnių durų ir simetriško piltuvo smėliui apačioje, teks perdaryti.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą