2015 m. kovo 15 d., sekmadienis

Išmetimo kolektorių atnaujinimas

Techninė profilaktika, prasidėjusi remontu lopant skylę kėbule nevaldomai virsta į nežinia ką. Gerėjant bendram vaizdui vis bjauriau ėmė atrodyti aprūdiję išmetimo kolektoriai. Ilgokai dvejojau ką su jais daryti, nes nuėmus reikia keisti tarpinę, veržles... Bet begalvojant atsirado tarpinė (Victor Reinz 70-27058-00) ir veržlės. Tad po eilinio smėliasrovės  patobulinimo nusprendžiau pabandyti kaip veikia ir padirbėjau su išmetimo kolektoriais. Laimei jų nuėmimas praėjo be nesklandumų, matyt jei kas ir buvo daryta praeityje tai nebuvo taupoma dedant senas tvirtinimo detales atgal. Kolektorius nudažiau karščiui iki 800°C atspariais pilkais (būtent pilkais, ne sidabriniais, kažkodėl manau, kad tokie ir turėtų būti) dažais.  Kol dažai džiūvo nušveičiau (tik jau suprantama ne smėliasrove) ir EGR nerūdijančio plieno vamzdyną bei vožtuvą , nes sutvarkius kolektorius kaip gi atrodytų palikti kokie buvo...
O kol ši variklio pusė nuardyta, galėsiu patogiai atsukti aušinimo skysčio išleidimo kamštį ir praplauti bloką prieš užpildant sistemą šviežiu antifrizu. Taip pat ir nuvalyti šiluminius ekranus virš vamzdžių.
Galutinis rezultatas džiugina, nesusilaikiau nepadaręs keletą ne tokių darbinių papildomų nuotraukų.
Kas toliau?

Mercedes-Benz w124 300D exhaust manifolds renewal. Sandblasted, painted with high temperature paint. EGR piping and valve cleaned, polished and painted where needed. Also got new manifold gasket ant nuts, so it is ready to bolt back to the car (after heat shields cleaning and engine block flush). What will be next?



















1 komentaras: