Išlankstyti ir įvirinti naują dalį manau pavyko, užlenkta vidinė briauna nėra tobulai lygi, nes arba reikia pjaustyti tankiai ir tada turėti daug virinimo siūlių arba rečiau ir segmentus lyginti kalant, lankstant ir šveičiant (arba naudoti shrinker-stretcher prietaisą skardos sutraukimui-ištempimui, kurio deja kol kas neturiu). Bet viliuosi, kad ir dabar užteks tikrai nedaug glaisto, arba dar pakoreguosiu mechaniškai. Išpjoviau palikdamas kraštą kaip orientyrą, iki kur turėsiu daryti įpjovas ir lenkti, o vėliau jį pašalinau. Suviriniau briauna prie briaunos, dvigubos skardos nepalikau, nes tai galėtų tapti korozijos židinio pradžia. Nuotraukos deja neinformatyvios, nes varčiau kaip tik įmanoma ir sparnas apklijuotas dirbtine oda, kad nepažeisčiau dažų.
Dar reikia pasmėliuoti kampą prie slenksčio, tad ant automobilio dar nededu. Stabdo reikalus, kad į smėliasrovės kabiną visas sparnas netelpa, tenka priklijuoti polietileninį maišą ant durų ir tai labai nepatogu - apverčiant reikia atklijuoti, byra dulkės. Reikės dar tobulinti duris ir pagaminti kažkokį priedą didesnių gabaritų detalėms.
Prisiruošiau praplauti vairo stiprintuvo hidraulinę sistemą ir pripildyti nauju skysčiu ( MB 236.3 specifikacija, Febi 08972). Variklio užvesti kol kas nenoriu - vis dar neužpildyta aušinimo sistema, neprijungtas išmetimas, reikia peržiūrėti elektros instaliaciją ir t.t. Nusprendžiau pabandyti kitą metodą ir panaudoti nedidelį krumpliaratinį siurbliuką nuo kažkokios elektroninės įrangos. Jis silpnas ir žemo slėgio, bet šiuo atveju tai nėra svarbu - kol vairo nepradedi sukti skystis cirkuliuoja ratu laisvai. Prijungiau siurbimo vamzdelį prie vairo reduktoriaus alyvos išėjimo, prieš tai įdėjau naują filtrą ir bakelį papildčiau alyva, tada įjungiau siurbliuką ir kol išsiurbė pasukinėjau vairą. Seno skysčio likučiai buvo tik vairo reduktoriuje, bet taip kartodamas keletą kartų sunaudojau pusę litro plovimui. Likusią pusę litro supyliau prijungęs siurblį į grįžtamąją magistralę leisdamas skysčiui grįžti į bakelį ir tekėti ratu. Žarnelėje atrodė neblogai, bet skystis vis dar rausvas (anksčiau bakelyje buvo raudonas ATF-as). Tai kaip ir reikėtų dar alyvos, bet kol kas paliksiu kaip yra.
Ir dar pakeistas vairuotojo pusės priekinio rato stabdžių vamzdelis (ilgis 1200mm). Senasis buvo geras, bet nėjo atsukti žarnelės pusėje, galiausiai nupjoviau. Aišku buvo rūdžių ant tvirtinimo ausies ir aplink, todėl kol kas dėl jų stabdymo ir naikinimo procedūros žarnelė liko neprijungta.
Įdomus įrašas apie auto remontą. Man aktuali informacija apie reduktorius. Gal ką nors galit pakonsultuoti šia tema?
AtsakytiPanaikintiAčiū. O kas domina apie reduktorius? Iš praktinės pusės nenusimato medžiagos rašymui, nes turimuose automobiliuose kol kas su jais nėra problemų (neskaitant to, kad perrenkant galinę pakabą bus dažomas), tačiau šis mazgas dažnai sukelia klausimų senesnio ir daugiau nuvažiavusio Mercedeso varuotojui. Gal ir įdėsiu kažkokios medžiagos.
AtsakytiPanaikintikai dažniau pradėjau darytis kompiuterinę diagnostiką, mažiau ir auto genda, nes viską sutvarkau laiku. pasieškokit daugiau informacijos
AtsakytiPanaikinti