2015 m. kovo 23 d., pirmadienis

Pirkiniai ir darbai

     Įsigijau kelias rečiau sutinkamas detales – galinių langų ir sėdynių jungiklius bei jungtis. Kadangi jau turiu langų kėliklių mechanizmus ir sėdynių karkasus, galėsiu papildyti komplektaciją galiniais el. valdomais langais (įrangos kodas 584) ir abiem elektra valdomomis sėdynėmis be atminties (kodai 221 ir 222). Sėdynių jungikliai blogos būklės – neveikia tam tikros padėtys ir nulaužti pagrindo valdymo rankenėlės fiksatoriai. Bet, manau, iš trijų du veikiantys išeis, o fiksatorius gal pavyks pagaminti. Tiesa dar reikia rankenėlių...
     Esamą "komforto" bloką, skirtą tik stoglangio valdymui (automobilis buvo be el. langų), jau esu pakeitęs į skirtą 4 langams ir stoglangiui (2028204226). Sumontavau ir papildomą saugiklių bloką su "E", "F", "G", "H" saugikliais. Elektros instaliaciją priekiniams langams pavyko įsigyti, o galiniams teko pagaminti. Dabar reikia tik įmontuoti galinius kėliklius, medinėje apdailoje išfrezuoti skyles jungikliams ir įmontuoti galinius jungiklius durelėse.
     O su sėdynėmis darbo daugiau. Karkasai nori remonto – aprūdijusios tvirtinimo kojos, pratrinti keli laidai. Reikės juos išardyti, nusmėliuoti, nudažyti surūdijusias detales ir perkelti esamų sėdynių pagrindus bei atlošus.
     Elektros instaliacijos deja įsigyti nepavyko – laužyne ardomame automobilyje, iš kurio paimti jungikliai, tebuvo apgailėtinas liaudies "meistrų" kūrinys (maitinimas vietoje dviejų laidų po 2,5mm² prijungti vienu 1 ar 1,5mm², viskas sudurstyta susukant ir apmūturiuojant izoliacija). Geriau pagaminsiu naują. Sėdynės be atminties, jungikliai ir sėdynės dar senesnio tipo, valdantys tiesiogiai, todėl nors laidų nemažai, bet schema labai paprasta.




     Šis tas nuveikta garaže. Vožtuvų mechanizmo dangtelis nuvalytas, nušveistas ir padengtas specialia danga, saugančia aliuminį nuo oksidacijos. Dar kiek ir galėtų peraugti į poliravimą, bet kad nereikia čia tokio pompastiško blizgesio. Todėl prisukau pakeitęs tarpinę. Šveisdamas, kad nenulaužčiau, ištraukiau alsuoklio vamzdelį, aišku įvorė tarp jo ir dangtelio buvo sumedėjusi ir beimant sutrupėjo, reikės pakeisti.
 



     Išleidau drumzlino aušinimo skysčio likutį iš variklio ir išploviau švariu vandeniu, prieš pildant pakartosiu distiliuotu. Išleidimui iš variklio, bloke, keleivio pusėje ties 5-6 cilindrais yra specialus varžtas, ant kurio galima užmauti žarną. Kai išmetimo kolektoriai nuimti jis gerai matomas ir nesunkiai pasiekiamas iš viršaus.    
     Dar indikatoriumi patikrinau ir sureguliavau priekinio rato guolio laisvumą, kad atitiktų gamintojo reikalaujamą 0,01-0,02mm.

 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą